Halloween

I helgen har vi fixat pumpor 🎃, så nu lyser de väldigt fint i mörkret.

Olivia har haft kompisar på besök o hon har varit hos kompisar, o Evelina har varit på dans med sina kompisar. (null)

Jag har varit ute o ridit i storm, det här var veckans 3 ridpass o jag avslutade med en väldigt bra känsla. Jag har lite problem med att hålla tölten på ridbanan, han går över till trav när det blir lite drygt, men idag fick vi till det i flera varv. Så det var värt att rida i storm för att då avsluta veckan på ett bra sätt.

Stockholm

Igår åkte vi ner med tåg till Stockholm så nu har jag precis vaknat på hotellet och ska snart åka iväg på en kurs.
Vi bor på Continental vid centralen och det var väldigt fina rum, jag bor på våning 11 så jag har grym utsikt.

Helgen

Nu är äntligen alla prickar borta så nu blir det dagis igen och jag hoppas att vi får vara friska ett tag.
Jag har köpt en ny telefon o nytt fodral då min nuvarande har börjat att krångla massa. Men det var inte lätt att byta telefon enormt mycket nedladdningar men nu ska den äntligen vara igång.
(null)

Olivia o Evelina har köpt hårfärgs kritor så nu har vi två tjejer med rosa hår 👍, det går ur vid shamponering.
Det har varit mycket hästar i helgen men ingen har fastnat på bild, jag har ridit Hlök o Mangie, vi har även varit på km i hoppning i Mora.

Den här veckan ska jag till Stockholm på utbildning en dag och förhoppningsvis hinna med lite shopping i storstan.

Vab

Den här veckan har jag bara jobbat i Måndags, sen har jag vabbar med tjejerna de har ev vattkoppor de har så få så det känns enormt lindrigt ifall det är de. Morfar är här för Martin är borta så vi har hittat på massa saker. De har ingen feber o är väldigt pigga så vi måste bara vänta ut tills prickarna har läkt ut o de får gå på dagis igen.

Idag har vi bakat pepparkakor lite tidigt men det gäller att passa på när man har tid.
Sen har vi passat på o rida igår red vi Hlök o idag Mangie 👍👍👍, Mangie var dock på lite segt humör så han vägrade gå ifall jag inte gick brevid o det var inte Olivia så nöjd med. Han är så enormt söt en riktig charmig kille som är snäll som en nallebjörn ❤️.
Vi hat visat morfar aktivitetsbanan.

Helgen

Det blev en enormt stressig vecka när vi kom hem då var det väldigt mycket att jobba ikapp. I helgen har vi gjort det sista på aktivitetsbanan innan vintern, vi har haft ut massa bark, så nu gör det inte lika ont ifall man ramlar ner.

Tyvärr så räckte det med en vecka på dagis för att få massa trevliga baciller så i helgen har Olivia spytt o Evelina fått vattkoppor. Så den här veckan blir spännande att ta sig igenom.....

Olivia älskar att hålla på med små gummisnoddar, det här är veckans arbete 👍😊
3 gånger har jag ridit den här vecka o två av dessa gånger har varit i spöregn, jag har alltid otur med vädret när jag rider. Igår lyckades dock tränaren bli sjuk så då tänkte jag o Eva rida själva men det slutade med att jag fick rida själv o Eva fick hjälpa ett kör ekipage med tre hästar där vagnen gått sönder.

Hemma igen

Nu är vi snart hemma igen, vi har haft en kanonvecka och hade gärna varit kvar en vecka till. Tyvärr så blev Evelina sjuk igår och fick feber och ont i örat. Flygresan hem gick bra men vi gav Ipren innan för att hon skulle slippa ha ont, jag tror tyvärr att hon har åkt på en öroninflammation, vi börjar kunna det efter 4st i våras......

En tröttis som vilade i skuggan igår.
Vi turades om att hänga på stranden med Olivia.
Nya klänningar
Jag kommer sakna solen o ledigheten.
Martin har varit ute o cyklat en del och sett massa fina ställen.
Vi åkte över Pyrenéerna när vi flög hem.

Sol o migrän

Idag lyckade jag få världens migrän så jag blev sängliggandes när det var som finast väder.....  Innan dess hade jag o tjejerna varit på strande, Martin var ute på en lång cykeltur det är tydligen grymt fint att cykla här. Jag har haft lite otur med min egna träning då jag först varit förkyld o idag fick jag migrän, det hängde nog ihop med förkylningen.

Strandmys, så här skulle jag kunna börja varje dag.
Bra utsikt när man mår dåligt i alla fall
Det är fortfarande väldigt varmt i havet så tjejerna kan ligga i väldigt länge, jag vågar inte bada för min förkylning annars hade jag faktiskt gjort det ( jan är inte direkt känd för att bada ofta) Men här hade tom jag kommit i.
Ikväll har jag o Olivia varit på piratdisco 👍, det började vid 20 så Evelina orkade inte följa med.
Discotjejen som först bara skulle o sitta o titta på men se dansade hon loss 😊.

Sol

Äntligen kom solen 🌞🌞🌞, nu hoppas vi att den stannar.

Mulet o regn....

Tyvärr så har vi fortfarande dåligt väder, nu hoppas vi att solen kommer imorgon....

Vårat hotellområde
Det är verkligen tur att det finns väldigt mycket att göra här nu när det varit lite sämre väder, det är varmt idag har vi haft mellan 20-23 grader trots mulet.
Egen pool för simträning
Våran egna jacuzzi som Martin hade ställt upp till 40 grader så imorse såg de ut som röda kräftor när de gick upp, tjejerna bor i den här poolen. Jag har tyvärr blivit förkyld o har väldigt ont i halsen så jag vågar inte bada ännu.
Perfekta rit underlägg vid dagens middag 👍
Vid havet och letade Snäckor o fina stenar.
Citronträd
Gårdagens tapas middag.

Regn.....

Vi har verkligen inte tur med vädret när vi åker utomlands, vi vaknade till spöregn nu regnar det inte men är mulet.

vi har badat och lekt ändå men nu väntar vi på 🌞
Det finns massa fruktträd på hotellet